“P4tah Dua Tangan, Peha, Pipi K0yak” – Kna Lnggar Lari, Sarah, Shuib Cari Myvi Hijau!

Penyanyi, Siti Sarah dan suaminya pelawak Shuib Sepahtu memaklumkan pekerjanya terlibat dalam kem.alangan l.anggar lari di Johor Bahru.

Menurut Shuib, lokasi kejadian adalah berdepan dengan Econsave Jalan Pesta, Muar dan difahamkan kereta yang mel.anggar pekerjanya itu adalah jenis Myvi berwarna hijau.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

“Salah seorang staff @bubblebeemalaysia_hq cawangan Muar iaitu Muhammad Afiq Hidayat Mohd Fauzi terlibat dalam satu kem.alangan berdepan Econsave Jalan Pesta,Muar.

“Malangnya, kereta yang mel.anggar budak ni boleh lari! Tolong viralkan sebab sampai sekarang pemilik kereta yang l.anggar masih tak serah diri! Detail kereta: JKF 9590 MYVI HIJAU,” tulisnya.

Sementara itu, Sarah juga memberitahu pekerjanya mengalami kec.ederaan yang agak serius di mana kedua-dua tangannya patah dan bahagian pipinya juga terkoyak.

“Ya Allah dugaan untuk pekerja saya @bubblebeemalaysia_hq k.ena l.anggar lari. Ya Allah kenapa lah dah l.anggar nak kena lari? Tak boleh ke tolong BIA.DAB! Kalau jadi kat keluarga awak macam mana?

“Staff kita dekat Muar kem.alangan l.anggar lari tapi orang ramai dapat nombor kereta yang l.anggar tu. Tangan dua-dua patah, peha patah! Pipi koyak hidung koyak!” maklumnya

Dalam pada itu, Sarah juga menegaskan akan mencarui peguam untuk menuntut pembelaan atas nasib yang menimpa pekerjanya.

Silap besar lari dik! Saya akan cari peguam! Mungkin budak ni bukan darah daging saya tapi dia keluarga @bubblebeemalaysia_hq kita mesti tuntut,” tegasnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Siti Sarah Raissuddin (@sitisarahraissuddin)

Sumber : Gempak

Be the first to comment on "“P4tah Dua Tangan, Peha, Pipi K0yak” – Kna Lnggar Lari, Sarah, Shuib Cari Myvi Hijau!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*